BB videos

9 maj 2014

NU LEVER VI BARA

Mårjens!

Livet ler, hörni! Har varit ena fina och händelserika veckor bakom och fler har ja framför mig. Massor av fest  och fest och fest och kompisar och jaaaa allt möjligt... lever livet. Tyvärr får jag sällan något på bild, men ska verkligen försöka börja fota mera! Vappen gick också fint! Hade super roligt hos Willem och efter det hos Kasper. Nu på G är det Eurovisionen. Alla vet (och de som inte vet, bör veta) att vi tre är ENORMA Eurovisions-fanin, så det är verkligen en höjdpunkt på året. Igårhade vi då den andra semifinalen och på Lördag är det the big final. Vi har ju som tradition att bo Eurovisions- veckoslutet hos någon av oss tre och detta år är vi hos oss. Väntar så massor på det eftersom vi kommer att ha äkta kvalitets tid med mina bästa vänner (som nuförtiden är väldigt sällsynt), god mat (förstås) och MEGAHYVÄ FIILIS. Kommer bli najs. Sen efter det lilla lugna veckoslutet blir he rajtantajtan ända tills sommaren, så det här veckoslutet laddar vi bara batterierna.

Skolan är just nu så chill att man nästan inte kan kalla det skola. Dock har jag nog en del textkompetenser och sånt skit att göra, men de tar vi sen. Skolan prioriterar jag inte riktigt just nu, eftersom mitt sociala liv tar så mycket tid och är såååå mycket roligare!! Men en journalist ska det bli av mig ändå. Fast det tar vi också sen. NU LEVER VI BARA! :-) Ha det gött


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Thank you for your comment!