BB videos

8 maj 2014

Mina gullungar

Hallåj!

Min 18-årsdag har varit och farit och den har firats mer än mycket! Tänker ändå skriva ett inlägg om födisen för att tacka alla mina underbara och ljuvliga vänner, framförallt mina bästa vänner Ce och Tesa! Ni vet inte hur sjukt fina ni är.

Fyllde alltså 18 på en tisdag, så man kan ju tänka sig att ganska lame, men det var nog allt annat än det. Höjdpunkten på dagen var då jag i matsalen mitt under maten plötsligt blev uppsjungen av typ halva matsalen. Min underbara bästis Ce hade i hemlis ordnat så att alla mina vänner skulle stiga upp och sjunga för mig när Ce och Annika kom in med en sikagod kaka med ljus i. Det var så kiva att jag nästan blev lite tårögd. Hade inte anat nånting!! TACK ALLA!! Sen firade vi ju förstås med familjen och till sist for vi ut med Tesa och Ce, som redan har skrivits här.

Sen om min lilla födisfest. Ordnade alltså en middag för mina Sibbo vänner och sen en liten förfest för mina 40 närmaste vänner. Det blev en super lyckad kväll! Blev igen påmind av hur underbara vänner jag har. Av mina flickor fick jag en super fin pink taskumatti och ett ännu finare halsband.




Hade inte alls väntat mig något sånt, så blev verkligt överraskad och glad. Så fick jag också ett jättegulligt kort med slängkyssar av alla dom finaste. Så hade mina föräldrar gjort en slideshow med bilder från min uppväxt med roliga texter på. Började gråta för den var så fin och jag blev så rörd. Har nog helt super underbara föräldrar!! Till sist hade bästisarna ordnat en program där 12 fina personer från mitt liv fick en egen månad då de skulle göra något med mig. Blev helt stum, för det var så kiva gjort!! Så... SUPERMEGA TACK ALLA NI FINA LJUVLIGA HÄRLIGA PERSONER SOM JAG FÅR HA I MITT LIV!!! Älskar er
                       Hanna,Sofie,Annika,Bea,Siri,Nalle,Julia,Kia,Basse,Camppu,Ellu & Kasper

Och tack såklart för alla andra fina presenter och kort och ALKOHOL!!!!!!! Tycker om er alla så mega mycket :-) O kiva att ni kom!


//Josefine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Thank you for your comment!