BB videos

21 dec. 2013

Jullov på G

Wadapp allesamman? Jullov va det väl då! Skolans julfest denna morgon var riktit kul. Allsång, fina uppträdanden, julgubbe besök å sånt perus, men höjdpungten var ju förståss nog polonäs. Vi som kommer från sibbo är helt pro på den dansen. Har tvingats att tränat det varje jul i sex år under hela lågstadiet så det sitter liksom i blodet vid det här laget. Huhh helt crazy dans nog, man bara flyger hit o dit! 

Vår bebis Siri har dessutom födelsedag idag. Äntligen! Hon fick njuta av en big födis-middag på Cantina West med oss, alla bossar. Maten var inte alls i min smak plus att jag beställde efterrätt bara för att jag såg att dom andra fick jordgubbar med sin glassportion. Gissa om jag sen får jordgubbar. Såklart inte för fan! Blev smått förbannad. Men det sägs väl typ att gott sällskap ändå är det viktigaste eller något liknande. O bra sällskap fanns det gott om! 







Imorn ska jag sova så prrkle, bara så ni vet. Ingen skola, ingen tidtabell att följa. Muy muy fantasticooo!!

//C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Thank you for your comment!