BB videos

20 apr. 2013

Världsmästare i gäspning?

Morjensmorjens, alla sura o arga varelser som angstar för att vi inte höll vad vi lovade. Nämligen att skriva om Åre resan igår! Vi hann tyvärr inte alls med det eftersom vi firade vår finaste Josse, finally 17 år, igår! Nog har ni väl alla kommit ihåg att gratta henne? Det hoppas jag sannerligen att ni har gjort!! Men som sagt så ska vi nog få in lite Åre text, bilder o annat skoj så fort vi bara hinner. Det kan jag lova!

Både jag o Josse är så x3mt (måst för fan börja använda den förkortningen!) trötta efter allt resande att HUHHU! I bussen på väg från tutor lägret funderade vi ut hur mycket vi egentligen har sovit under de senaste veckorna.
Vår slutsats: Från o med första bussresan på väg mot Åre, tills igår när vi kom hem från tutor lägret, har vi två sovit minst av ALLA i hela jävla världen!
Har alltid varit typ omöjligt för mej att somna på andra ställen än i min egen säng, men igår ändrades plötsligt mitt sov liv o nu går jag i sömnen största delen skoldagen.. Men varför sova på skol resor när man kan få ett mycket längre dygn, helt gratis, o istället hinna med så mycket lattjo lajban?!

//Cecilia





2 kommentarer:

Tack för din kommentar! Thank you for your comment!