BB videos

18 apr. 2013

IMORGON SMÄLLER DET!

Tjabba Tjena! Nu var det varit tyst igen här en tid. Det beror på att vi båda haft jäääätte mycket att göra. Kom alldeles nyss hem från tutorlägerskolan där vi tillbringade två dagar med Brändös tutorer och Märskys tutorer. Jag tyckte det var sjukt najs och har bra känsla från det. Vi är en så bra tutorgrupp från Brändö! Alla känner varann, alla är kompisar och ingen är en dummis. Vi funkar jättebra tillsammans och har sjukt kiva! Fick också min egen tutorgrupp, som jag är jättenöjd med! Vi kommer att göra lägerskolan till ett minne för livet. Så, se upp nu alla kommande ettor i grupp två! Sablar ni komer int undi!!

Sen borde jag skriva två prov (som jag fick 4 i) i morgondagens FF. Skippade det ena provet och tänker tenta den kursen på nytt istället och måste "bara" torteras i matematikhelvetet. Sen är alla äckliga prov förbi och livet lugnar ner sig lite igen. Not. Men i alla fall lite.

IMORGON SKA VI SKRIVA ÅRE INLÄGGET tillsammans med Cessan. Vi vet att alla väntar på det där inlägget med lite kisi i byxan. Bara lugn! Snart är väntan över och imorgon smäller det. SÅ kantsii tsiiga in här på blogin imorgon. JUST DE.

Nu ska jag tillbaka till matematikhelvetet. Jag hoppas jag kommer tillbaka därifrån så fort som möjligt och kan fortsätta leva. Njut alla ni som inte har matematik prov imorgon!

HEJDÅÅ!! Ses imorgon! Pusipusi

//Josefine



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Thank you for your comment!