BB videos

15 jan. 2014

Pretty Little Liars

Tjeeeeeeeeeeeeeeeeenare!

Fick en ny dator här för nån vecka sen och tänkte att NÅ NU ska jag börja blogga och börja göra skolarbetet på allvar, men de va nu kukku de... nu är det ända jag gör att kolla på Pretty Little Liars hela vitsis tiden. Det är så beroende framkallande!! Rekommenderar den serien till alla! Helt sika spännande.

Anyways så skulle jag nu göra på mitt Anne Frank arbete, men då hittade jag plötsligt tid för att blogga. Hehe. Vet nu bara inte vad jag ska skriva... Perus onsdag idag. Perus Tisdag igår. Blev hemma och sova (och kolla PLL). Har så chill skola hela tiden, så sku typ kunna kalla det här sommarlov utan sommar. I femte perioden börjar min skola så där på riktigt. Så, man kan ju inte klaga. 

Veckoslutet lite öppet ännu, men ska iaf en dag ha en threesome kväll med mina två bästa vänner! Det var säkert ett år sen vi sov nyktra tillsammans, så därför tänkte vi ha en riktigt traditionell (och nykter) sleepover med thailändsk mat, leffa, guta och massa mushi. Jeeeeee!! Jag har dom bästa.


//Josefine


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Thank you for your comment!