BB videos

21 jan. 2014

Mushi

Holaaaa

Då var veckoslutet slut och back to business. Hade ett väldigt lugnt veckoslut, inget kalas alls. Damn. Men ibland är sånt också bra! Speciellt för kroppen och ännu mer speciellt levern... hehe. Hoppas på ett fartfyllt nästa veckoslut!! Fredagen var iaf jättemega mysig med mina två bästaste vänner. Just exakt som vi hade planera. Våra tortilla kvällar går inte upp mot något! Älskar dom och älskar mina två nassar!

 


 
 
 
 


Igår hade jag halkbana, vilket var helt suuuuper roligt!! Alla som har det framför sig, så vänta bara! Sjukt kiva. Har ren haft mörkerkörningen, så har kvar bara teoriprovet och sen själva inssin. 84 dagar kvar idag tills jag blir vuxen, wohoo. Väntar så megamassor till jag får körkort och kan fara ut och rällä med pappas fina bil.Övningskör alltså nu med mammas bil, eftersom den är manuell och pappas automat. Hatar den för den är sjukt ful och RÖD. Röda bilar är jävligt fula och meningen för gamla tanter, sori nu ba alla som har en sån, men så är det. Men den går nu tills vidare iaf. Huvudsaken att jag får körkort. Helst typ nu. 84 dagar.... Sooooooooooooooon!!

//Josefine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Thank you for your comment!