BB videos

4 dec. 2013

Finland är Finland

Morjens!!

JESSSSS det är självständighetsdags på Fredag, vilket betyder att vi är lediga! Awefuckingsome. Dom närmaste dagarna kommer att bli extremt roliga. Förlängt veckoslut... vad annat behöver man? Och vi vet alla vad det betyder. BILEPUTKI!!!!!

De om de. Annars allt toppenpåsnoppen. Har börjat med gammeldansen, vilket är helt mega mega roligt! Dessutom är jag med och gör vår egen dans, så den kommer också att bli helt mega mega bra. Sen är det ju också min favorit vinter månad på G. December e så mushi! Jag är en hundra procentig julnisse, så allt som har med julen att göra är guta för mig. Bäst är förstås julkalendern och julklapparna. Det enda som nu saknas, och som tar bort lite av min fiilis, är snön... Förra året var det snö så in i helvette och nu inget? Förstår inte logiken. Men Finland är Finland...

BTW måste bara rekommendera en helt sjukt bra serie, New Girl. Kan inte få enough av den! Ser på den i bussen, på timmarna, hemma och överallt. Så-Jävla-Bra. Och Schmidt... ja, han måst nog vara den bästa karaktären av alla! Gå o tsiiga


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Thank you for your comment!