BB videos

6 okt. 2013

Galna kossor

Zup amigoooos?

Jag har varit ledig hela vikun så man lever ju lixom bara nuförtiden. Har hunnit faktiskt med allt möjligt, om man jämför med mina homies som har läst och skrivit prov hela veckan. Voivoi, man ska va kung så är livet lätt.
Veckoslutet var helt sjuuuukt najs. På fredagen hade min lilla egna bebis Tesa födis. Riktigt 17 år och allt. Så vi åt på en kina restaurang, som hette Dong Bei Hu. Jag tyckte namnet var så kiva så måste nämna de! Sen såg vi en lefffa, Meet the Millers. Fananamma den va läppä!! Rekommenderar SÅHÄR STORT till alla. Sen efter det for vi till Björnsö på partajj. Det var riktigt kiva det också!
 Jag hoppas Tesa hade en super dag, för de hade iaf jag! Det bästa är när vi alla tre är tillsammans. Ingen vinner mina två pussgurkor! Ps, vi gav en jättegullig present till Tesa. Ett halsband med två hjärtan hängande. Ena hjärtat är jag och det andra är Ce, så nu har Tesa våra hjärtan med sig vart hon än går. Awwwwwwwwwwwwwwws!!

På lördag var det fest i Träskis IGEN. Börjar bli ett andra hem... Men jättejättekiva var det där för alla våra odlies homies var där såklart!! Vi dansa som galna kossor hela kvällen! Så jättejättenajs!

Aijoo by the way så hittade jag en gammeldans klänning! ÄNTLIGEN SÄGER JAG BARA. Nu är det problemet borta.

Något annat hade jag inte på mitt hjärta såååååå until we meet again.. ;-)









//Josefine


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Thank you for your comment!