BB videos

19 sep. 2013

På timmen

Hejsan alla barn

Sitter just nu på timme och det är skittråkigt. Sååå eftersom jag har läst alla Iltalehti, Aftonbladet, Expressen osv. och scrollat sönder Instagram och Facebook, så tänkte jag blogga!! Jeeee

Igår kom hösten hörni! Alldeles oväntat. Nu jävlar är den här för att stanna.
Det visste ju jag ju inte igår, så jag satte på mig min jeans rock och fick gå i öööööösregn med den. Har haft exakt varje dag på min vattentäta HH- rock i fullt solsken, men såklart sätter jag den inte då när det verkligen behövs. Perkele.

Annars var det kiva dag. Skolan gick snabbt, chillade sedan med Camppu, Miira, Sofie och Ce på Hesburger (observera!). Vi valde alltså Hese framför Mäkkin, vilket aldrig förut hänt, men det var bara för att jag ville ha deras dubbelhamburgare. Aj fan så gott.

Här har ni den Franska flaggan med Henry Lloyd jackor (såna man ska ha när det regnar och inte farkku rock). #artistic

                
Nu skall jag studera, farväl

//Josefine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Thank you for your comment!