BB videos

17 sep. 2013

Kiitoshhhh

Morjens!! Jävlar vilken dag alltså... huhhuh.
För det första började jag 08.10, vilket är det hemskaste i världen, och för det andra hade jag den hemskaste tandläkarbesöket everrrrrrr.
Det tog så sablars sjukt. Jag har aldrig haft någon sorts tandläkar skräck som vissa har, men nu fan har jag. Det värsta var ändå efter tandläkaren. Jag hade inte ätit på hela dagen och tänkte äta efter tandläkaren, men nej då fick jag veta att jag inte får äta något på 5 timmar. 5 jäääävla timmar. Hade då alltså varit helt utan mat eftersom jag aldrig hinner äta morgonmål. Fick bara dricka Picnics smoothie, som inte ens var god.
Dessutom hängde min ena mungipa, så mitt dregel bara rann och jag kunde inte prata utan sa typ "kiitosshhh", "anteekshh mishh on pilljit?" och "onkshh täshh banjanii" . Jättekiva att gå runt i Itis om nån jäkla mutant...

Nå väl, nå väl... tänkte att fem timmar skulle gå fort, så jag köpte färdigt hem chips, choko och allt gott för att trösta mig själv. Det borde jag däremot inte ha gjort, eftersom jag sen bara fick sitta och titta på det goda utan att ens få smaka. DET VAR PAIN!!!!! ÄKTA SMÄRTA!!!

MEN allting slutade gott och jämt efter 5 timmar åt jag en supergod Picnic sallad plus en ännu godare hamburgare!! Fick nog tillbaka all mat jag gått miste om på dagen.

Sen pituinen se!!

BTW ALLA HAR VÄL SETT EIVOR & ETHEL? Snart kommer det del två.... ;-)



//Josefine



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Thank you for your comment!