BB videos

26 sep. 2013

Min idol

måjssan! Hääär kommer det inlägg så de bara osar om. Säkert för att de är provvecka, så har jag en excuse att inte behöva läsa. Blev just bortskastad från soffan av en av våra städerskor, så nu gömmer jag mig här i mitt rum bara. Men fan det var dålig tajmning! I Use To Be Fat skulle  just börja och jag skulle just äta mina gifflar. Bästa programmet efter Geordie Shore på MTV!!! Man känner sig alltid så sportig när man väger 70kg mindre än dom, och sen får man hullu motivation i typ en timme att börja sporta och äta hälsosamt. Oftast brukar jag också äta något fettigt på samma gång som jag ser på det. Bara för att jag kan.
Men imorgon ere fredag!!!!!!!!!!!!!!!! Så de blir kiva. Måst bara klara hissa prove.... Kanske jag ska ta mig ett bad igen, som igår, för att väcka min ns. inspiration. Ain't gonna happen, men ganska bra ursäkt för att inte behöva läsa! Vårt badkar brukar bara stå och mögla i ett hörn, men igår var jag en sån frusipelle så jag tog ett bad och aj fan det var skönt. Måst nog göra de varje vecka! Plus att de e ju så mushiiiiii  ;-)

Den här bilden är bara för Ces skulle eftersom hon älskar mina tår.
Speciellt när jag spretar på dom :-)


 By the way, ni som inte har sett den här otroligt roliga videon, ska ta o göra de nu! Skrattade i typ två timmar. Det bästa är att hon börjar lite stelt och osäkert, men så kommer hon riktigt med i fiilisen o har en kunnon keikka där mot slutet! Fan va bra. Och hennes dans moves alltså! Jag skulle absolut gå på hennes keikka om hon sku ha. Vi e ju ingenting jämfört med den här typen. GÅ O KOLLA O GILLA NU FÖR FAN OCKSÅ SÅ HON BLIR KÄND!!!! Min nya idol!!!!




//JOsefine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Thank you for your comment!