BB videos

24 sep. 2013

Bara lite

Möj

Sku egentligen blogga på timmen men sen blev de för kiva, så jag hann inte. MEN väldigt bra dag idag! Normi skoldag. Hade hissa och jumppa. I hissan tänkte jag och Ce bli utkastade från kursen för att vi inte höll käften. Tydligen har vi pratat hela kursen... Lol. Sori nu bara men vi brukar faktiskt inte prata, vi viskar. Stor skillnad. Plus seriöst, vem tror att jag sitter tyst och lyssnar på historiskt skit när jag har massor viktigt att tala om för min bästa vän? Nåväl nåväl finns ännu kvar på kursen, så det är väl all that mathers.
Sen hade vi jumppa och aj fan det var hårt spel mot Hanna och Annika i badminton. Men såklart vann ju jag och Ce... Hehehehe.... Not. Mega kiva iallafall var det i alla fall och jag fick typ ripuli av allt vi skrattade!! 

Efter det träffade jag en sikakiva vän och sen vidare på piano lektion. Provveckan börjar ju imorgon så på vägen hem kände jag att jag behövde lite motivation, så jag köpte lite juusto snacks. Och lite geisha. Och lite karkki. Och lite latte. Och lite red bull. Och lite juusto. Och lite hubba bubba. Men bara lite och bara för att jag förtjänar det.

BY THE WAY rekommenderar vår nya lek till alla snuskisar!! Bandade in en rap här om dagen och den lät så bra, så kom jag på att starta leken "poängsätt rapen/prutten". Dvs, banda in din rap eller prutt (ni kan ha andra ljud om prupin o rapar e yäk). Skicka ljud filen till dina vänner (whatsapp är väldigt bra för dehär) och låt sen dina vänner ge poäng. Se vem som vinner (ni kan bestämma pris). Helt jävla kiva kan jag säga. Flinar som fan.

De va allt för idag o här kommer lite bilder från hissa timmen. OBS ingen sa något om att vi inte får fota muahahahhah rebell 
















 Här e dom bästa!! Camppuh & Beltzih (ja har dom bästa kompisarna såri nu ba)

Och Ollis fina hår. (Det var dålig hud dag, så då måste man gömma fejset.)

//Josefine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Thank you for your comment!