BB videos

28 jan. 2013

That feeling!

Tjosan tjosan!

Kakka veckan hade premiär idag för alla utom mig! Skulle ha haft matte prov 8.15, men vaknade klockan 10. Ni kan ju gissa hur det blev med det provet. Ska istället skriva det på Fredag, som annars skulle ha varit min förlängda veckosluts dag. Buhuuuuuu. Men shit happens.

Imorgon är det hissaprov och det intresserar ju ungefär lika mycket som en droppe kisi. Sorry nu alla historiker och fossiler och gamla människor, men allt som  har med historia att göra kan bara spola ner sig i toaletten. Typ nu genast. Börjar nästan sakna biologin...

Hur var mitt veckoslut då? Ja, det vill ni alla veta. Mitt veckoslut var superrrrrrrr. Det var så sika sika sika svin gris höna kiva att träffa alla gamlisar från Sibbo på Lördag! Egentligen så saknar vi nog dom ändå lite. Man kanske inte hinner tänka på det så mycket, men när man väl träffas så liksom THAT FEELING!
Och så var det så bra att få lufta luften och glömma onödiga minnen och vara fredliga med alla! Mycket bättre så här, right?

Så har jag också glömt bort att berätta om min Söndag förra veckan. Då träffade jag min egen lilla busunge, Jennifer. Ah, en av dom bästa känslorna i världen är när man träffar en gammal vän och märker att ingen dera ändrats nånting fast man kanske först trott att man ändrats så hujsit mycket. THAT FEELING! Vi var gamla Jusse&Jenni och så ska vi vara för evigt. Jävlar vad jag diggar den där typen.




//Josefine


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Thank you for your comment!