BB videos

15 jan. 2013

Skönt

Hej allihopa! Länge sen sist igen. Egentligen vet jag inte alls vad jag skall skriva om och dessutom har jag ingen tid, men tänkte ändå höra av mig lite så att ni vet att jag lever.

Nå jag kan nu berätta lite om Lördagen... Då var det min kusins tuparen som gällde. Det lät ju jätte super och jag såg fram emot det... fanns bara ett problem. Medelåldern på festen var typ 21 år. Och så kommer jag där med mina 17 år och tror att jag är något. Det var det som gjorde mig en aning nervis. Men dit åkte jag i alla fall och ångrar ingenting! Först stod jag bara där i ett hörn och såg nyfödd och dum ut. Min hand darrade lite och min B-plan var att antingen slänga mig ut genom fönstret eller gömma mig under sängen. Men det tog inte länge (och bara två glas) förrän jag kom in i gänget och blev tagen som en normal person. Jag hade jättejätteroligt! Alla var så sköna. Intressant också att se hur den äldre generationen bailar. Det enda som var lite pinsamt var när folk frågade vad jag studerar. För alla där studerade till typ president eller kung eller biomedicinsk analytiker. Jag försökte få mitt svar att låta fint, typ sådär "går i den första årskursen i Brändö Gymnasium och är inriktad på journalistik". Det lät ju lite som att jag redan skulle studera journalistik, hihi. Det gör jag ju alltså inte. Men det lät lite kiva.
Nå väl, nå väl, jag kom hem därifån flera trevliga bekantskaper rikare.

Men hörni, nu ska jag sluta skriva bajs och istället skriva på mitt tal som jag ska framföra på Fredagen. Ciao


                                                   Den här bilden är ju bara för skön.

//Josefine


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Thank you for your comment!