BB videos

30 okt. 2012

Den här härliga vardagen

Hejssan!
Har inte klämt ett inlägg hit på länge men nu tänkte jag göra det.

Jag har börjat med en jätte konstig vana alltid när jag kommer hem från skolan. Jag kommer hem och sedan far jag och hämta mina ÖVER STORA hörlurar och lägger dom på mej. Sedan lagar jag musiken på via telefonen och lyssnar på det resten av dagen. Alltså det är helt sjukt, jag lyssnar på musiken typ i 5 timmar i rad och när jag lyssnar på musik så då är volymen på det absolut högsta. Det måste inte vara så hälsosamt mot mina stakkars öron. Och det ser säkert inte så jätte förtjusande ut när jag går runt i huset med dom för jag ser helt super dum ut.
En gång for jag till matbordet med dom på huvudet och började äta.. Nej nej..
De känns bara så skönt att efter skoldagen bara slappna av och tänka på HELT andra saker.

Annars väntar jag på veckoslutet som vi tre ska spendera i Tammerfors på höst-dagarna som jag hoppas att ska bli awesome!!

// Tebu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Thank you for your comment!