BB videos

9 nov. 2013

Forever Young

Tjeeeenare!

Aj että bara måst nog nu börja med att säga att förra veckoslutet var RAJTANTAJTAN!!!! Jäkla najs, kan jag lugnt säga. Våra Bachelorette- veckoslut är typ det bästa ever.
På Torsdagen hade jag en vän övernatten och mushi hihihi, Fredagen var ledig och då kom mina rumpnissar hit och vi gjorde SÅHÄR god mat och hade roligt som fan före vi for ut i Helsingfors alla helgons natt där vi hade ännu roligare. Helt sika lyckad kväll, och allt gick perfekt. Lördag hade vi såklart vår traditionella brunch och efter det var vi yolo och streckade över en sak till på vår Bucket list- nämligen "Stand toppless in the middle of a road". Gick alltså ut i den mörka Halloween natten och flashade mitt på gatan, medan Tesa snabbt tog en bild. Yo-Lo. Efter det for vi på Halloween fest, som var helt megasika kiva. Blev där övernatten och kom hem som slaktade vårtsvin. Eller så kändes det i alla fall. Hursomhelst ett awesome veckoslut och i väntan på det nästa.... heehee.



                           På Fredagen var vi alla katter, perus jag vet MEN lätt och bra och kiva.






På Lördagen var vi Psyko nördar, dvs vi mördade alla som rörde våra läxor. Tyvärr hann vi inte fota nån bild på vår outfit. 


Idag ere lördag och jag ska snart och fira 3 års kalas, sedan hitta på något med tjejerna. Igår var det en sika härlig dag. Hade kort skoldag, åt kinamat med dom bästa och for sen till min skönaste vän och mushi. MUCHO PERFECTO

//Josefine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Thank you for your comment!