BB videos

14 nov. 2013

PINSAMT

Wazzaaaaa!!!

Fyfan provvecka på G och jag vet typ inte vad för prov jag ens har. Hehe. ORKAR BARA INTEEEEEEE... Men har haft världens chilligaste dagar. Var med Ce på någon sorts guide- utblidning, vet inte ens själv vad det är, så ingen skola har det varit för oss på två dagar. Imorgon ere fredag och då ska vi hitta på något rajtantajtan, får se vad det är. Ska bara orka läsa lite skit före det. Sen när provveckan är över... då BYRI VI TA så de bara ryker om hörni!!!!!!!

Måste förresten berätta en sååå pinsam sak som hände mig idag. Alla som har en iPhone vet att hörlurarna lätt blir så där "halvt inne". Dom är inte helt i, men ändå så mycket så att man tror att dom är i. Så, ni kan ju tänka er vad som hände... Satt i metron helt chillisti och skulle lyssna på musik. Fick förstås fiilis för Sexy  Back av Justin Timberlake, så jag satte på låten så där relativt högt. Det hann gå en jävla lång stund före jag märkte att min medpassagerare tittade lite konstigt på mig. Då förstår jag ju att mina underbara hörfuckinglurar inte är helt i och alla nära mig hör Sexy Back. Alltså det var så nolot att det inte går att vara mer nolot. Satt sen helt pokerface resten av den 15 minuter långa vägen. Sexy Back lyssnade jag nog inte mera på...

De var dagens händelse de.

HEJDÅ



//Josefine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Thank you for your comment!