BB videos

28 okt. 2013

Måj

Tjenamåss alla nissar

Kom hem ens en jävlars helvetes huvudvärk, somnade direkt och vaknade kl16 och nu är det redan mörkt. Nu känns det som att dagen ren har gått. Fan jag hatar vintern! Så mega skit att det inte går att vara mera skit. Bara mörkt och skit och mörkt och skit. Det enda som är bra med vintern är, julen, kunna åka slalom och att mushi inne med någon kiva person. Annars är det bara ren skitu. Och hör sen

Just nu sitter jag i bilen och väntar på mamma (OBS jag körde!!!!!!). Sen kommer jag att missa träningarna för att jag har så jädrans mycket att göra. Men men från torsdagen framåt har jag bachelorette liv, dvs kämppävituntyhjänä och vi vet alla vad det betyder. Kan de nu bara snabe bli torsdaaaaag? Plus vi har fredagen ledig eftersom Brändö e bäst. Muhahahah sug på de ni alla som inte har!!!!!!!!
Annars är allt bara bättre än fint och jag lever. Mera hade jag inte :-)

På återseende

//Josefine 

Gamalt foto eftersom jag just nu ser ut som en bävers bakdel, så tänker verkligen inte ta en selfie. (Observera att jag inte ler, typ enda bilden jag har tagit som jag klarat av att inte smilea. Mås sidu alltid smilea.)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Thank you for your comment!