BB videos

14 sep. 2013

Illaluktande fötter e kiva

Heeeej!!
Denhär veckan har gått helt sjukt snabbt och nu ere fredag. Skolan e så lätt när man sluibar så livet känns inte allt för tungt. Borde ändå kanske sluta kolla Gossip Girl varje timme och lyssna lite för snart kommer ju provveckan and shit så... Men yolo.

Idag hade vi mushikväll med Siri och Annika. Det var jätte mushi och fan vad gott med allt snacks. Enda minuset var att vi fick så jävlars gaser i magen av chipsen, så vi låg bara där och fjärtade som fan. Men det var jättekiva och dom där två är nog dom bästa!!

Imorgon ska jag och Ce till Helsinki Shooting Club och skjuta så perkele. Det är nog så siisti känsla att hålla i ett vapen och att skjuta. Sjukt siistit. Love it. Så he blir rooooli!! 
Sen fan MÅST jag hitta en gammeldansklänning...varför ska de vara så saakelis svårt?! Snart köper jag bara en frack och blir lesbisk. Man tappar liksom nerverna.
Så måst jag också hitta nya skor för ni skulle inte ha velat lukta på mina fötter idag, hehe. Fyfan alltså. Seriöst, något av det värsta. Men det var inte mitt fel, utan skorna. Det var dom som luktar.
Efter allt det där så hittar vi på något kiva till kvällen, får se vad det blir.,., man vet alder hihihihihihihihi arvoitus 

GONATTT

//Jjossefinee



Ps. Ladda ner face-swap från AppStore! Jävla läppä!! Har skratta nu i typ två dagar åt dom här.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Thank you for your comment!