BB videos

2 apr. 2013

Ledig dag utan ledighet

Jag hatar att ha en ledig dag utan att vara ledig! Det borde finnas en lag om att när man är ledig så får man inte göra något annat än vara ledig. En sån lag ska jag stifta när jag bli president. Eller presidentinna (hehe). Har nämligen hela dagen bara åkt runt i Finland utan vinst och bara fått mera jobb att göra.
Dessutom har min "kesökuntoon2013" -plan gjort comeback och min mat har bara bestått av hälsosamt skit och inge gott. För att jag ska må bra måste jag få franskisar, choklad och cocis. Inget av det där har jag ätit idag och det tar faktiskt lite ont i mig när jag tänker på det.

För att lätta upp stämningen lite och sprida lite glädje tänkte jag berätta två skämt för er. Författaren till dom här vitsarna är André Wickström, om ni ville veta det.

1. Vits ett: Vem är den hårigaste rapparen? Svar: Ludicris

2. Vits två: Vilken rappare luktar illa? Svar: Usher

Till dom där skämten skrattade jag typ i två dagar. Klockrena!

//Josefine



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Thank you for your comment!