BB videos

10 dec. 2012

Jag är en NOLLA

Har redan failat mitt mål om att spela NHL varje dag fram till jul.. Det kunde man ju gissa!
På fredag hann jag inte eftersom jag inte var hemma. På lördag var det samma sak. Okej jag var ju faktiskt hemma på dagen men jag glömde! Och på söndag hade jag fortfarande helt glömt bort det tills min bror kom och läxade upp mig och försökte få mig med och spela en match, men var så irriterad på honom så där rök den chansen också!

Så nu har jag lärt mig, efter många försök, att jag inte kan ställa upp mål för mig själv. Jag har aldrig klarat att uppfylla ett! Inte ett enda! Hur kan det vara så svårt? Känner mig som en ordentlig LOSER. Fast det handlar om ett playstation spel i det här fallet... lol jag är en nolla.

 
  
 
 

Haha, snacka om Simpsons tema!!

//Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Thank you for your comment!