BB videos

20 dec. 2012

Dagen vi väntat på!

Man skulle kunna tro att det är en helt vanlig tråkig torsdag idag. Alla uppför sig som vanligt och det enda som är lite extra är att det är sista skoldagen före jullovet. Men så är det inte alls! Idag är det SWEDISH HOUSE MAFIA konsärt!!! Vi har med myror i byxorna väntat och räknat dagar hur länge som helst och nu är det äntligen dags! Finally! Kommer bli sååå nice!

Dessutom har vår bästa och roligaste Siri födelsedag idag! Jag kan lova att hon absolut kommer att ha en awesome födelsedag tillsammans med SHM ikväll! Grattis Siri, du rockar!!

DESSUTOM överraskade pappa mig med en sprillans ny telefon, nämligen iPhone 5, här om dagen! Så nu har jag börjat ett nytt, mycket bättre liv plötsligt. Synd bara att jag inte hinner leva detta fina liv så länge till eftersom vi har about 7 timmar kvar att leva på denna underbara jord! 21 December mina vänner. Glad världsundergång!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Thank you for your comment!