BB videos

2 okt. 2012

Sleep helps!

Idag hade jag mitt sista prov i den här perioden, det känns så förbenat skönt. Nu får jag bara hoppas att det inte blir någo omtagningsprov.

Imorgon är jag ledig när jag inte har någo prov, och det skulle ju betyda att jag kan vaka hur länge som helst när jag får vakna också när som helst men så blir det inte idag. Mår jätte dåligt, jag hade ju flunssa förra veckan och på veckoslute verkade som det skulle ha farit bort , men nu har den visst kommit tillbaka. Det börja igår när jag åt honungsmelon (?) så börja jag må dåligt och när jag idag på morgonen vaknade kunde jag inte alls typ prata när min hals var såå sjuk! På provet satt jag nästan med spyor i halsen, men när jag kom hem kändes det lite bättre. Nu har allting kommit tillbaka, illamåendet, hostan och lite huvudvärk, nice!!
Så därför tänker jag efter det här gå och sova. Det hjälper alltid. Jag brukar alltid om jag mår psykiskt eller fysiskt dåligt gå och sova. Jag menar, vad är det för ide att sitta uppe och vaka när det känns hemskt? Heldre går man och sova och hoppas att man ska känna sig lite bättre nästa morgon!
Så där kom det ett litet tips, hade bra och gonatt!


// Tebu

( Jag vet att bilden inte alls passar till inlägget men den var bara för bra!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Thank you for your comment!